Izpostavili sta vprašanje, kako mladi (dijaki) razumejo kulturno pestrost v šoli in kako se z njo soočajo.
Izraz kultura sta v tem primeru uporabili tako v smislu, ko se srečujemo s posamezniki oz. skupinami različnih kulturnih, jezikovnih ozadij, vrednostnih ter religioznih orientacij, kot v smislu mikrokultur, ki se pojavljajo znotraj posamezne kulture.
Trk kultur nemalokrat povzroča nesoglasja in nerazumevanje med različnimi (mikro)kulturami. Zato sta dr. Petra Gregorčič Mrvar in dr. Jana Kalin skušali skupaj z dijaki skušali odgovoriti na vprašanja, kako se s temi izzivi soočamo.
Aktivnost je bila sestavljena iz igre kart (Barnga), refleksije in razprave. Glavni cilj aktivnosti je bil spodbuditi pri dijakinjah in dijakih refleksijo o svojih stališčih in vedenju pri soočanju z raznolikostjo in različnimi pravili, ki nas obdajajo v šolskem in vsakodnevnem življenju.
Pozornost so namenili razpravi o problemskih in konfliktnih situacijah, v katerih je potrebno uporabiti strategije upoštevanja drugega, soočanje s pričakovanji drugih, pogajanje in usklajevanje različnih mnenj za doseganje ciljev itd. Ugotovili so, da trk različnih pravil, pogledov, mnenj itd. nemalokrat povzroča nesoglasja in nerazumevanje med različnimi posamezniki oz. skupinami, zato sta z dijaki skušali odgovoriti na vprašanja, kako se s temi izzivi posamezno in vsi skupaj soočamo.
Dijakinje in dijaka so zelo aktivno sodelovali tako v igri kart kot pri refleksiji ter razpravi, aktivnost pa so zaključili z asociacijami o obravnavani tematiki, ki so bile: zanimivo, novo, jezno, zabavno, poučno ipd.
Koordinatorici: dr. Petra Gregorčič Mrvar in dr. Jana Kalin, FF

