Uvodoma je zbrane nagovorila vodja raziskovalne skupine dr. Vesna Žabkar. Nato so dr. Mateja Kos Koklič, dr. Mila Zečević in Peter Gidaković predstavili študijo o vplivu značilnosti in vrednot potrošnikov na nakup izdelkov, ki so testirani na živalih ali pa so povezani z dobrim počutjem živali.
Predstavili so tudi delovanje naprave facereader, ki so jo uporabili pri izvedbi raziskave, in sicer za merjenje čustvenega odziva posameznika na oglas, ki opozarja na negativne posledice testiranja izdelkov na živalih.
Na dogodku so tudi udeleženci prek mobilnih telefonov sodelovali v raziskavi: ogledali so si kratek film o poskusnem zajčku Save Ralph in odgovarjali na vprašanja o njihovem odnosu do poskusov na živali, nakupu izdelkov, ki so testirani na živalih, in ozaveščanje glede omenjene dejavnosti.
Ob koncu so bili predstavljeni rezultati študije, sledila so vprašanja obiskovalcev.
Koordinatorica in sodelujoči: dr. Vesna Žabkar, dr. Mateja Kos Koklič, dr. Mila Zečević, Petar Gidaković, EF



