O tej problematiki je napisala vrsto znanstvenih razprav, postavila pa je tudi dve imenitni razstavi v Narodni galeriji v Ljubljani: Leta 1994 razstavo Stiški rokopisi iz 12. stoletja in leta 2006 razstavo Srednjeveški rokopisi iz Žičke kartuzije 1160–1560. Odmevna je bila tudi čudovita razstava Odlično mesto Ljubljansko in njegov prvi škof Sigismund Lamberg (1420-1488), ki jo je leta 2019 prav tako za Narodno galerijo zasnovala skupaj s priznanim zgodovinarjem Francetom M. Dolinarjem.
Nedavno je izšla njena znanstvena monografija z naslovom Prvih sto let oddelka za umetnostno zgodovino (Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, 2020), v kateri z njej lastnem finem jeziku oriše temo iz naslova monografije in obenem poda pregled razvoja umetnostne zgodovine na Slovenskem kot akademske in znanstvene discipline.
V našem pogovoru smo se dotaknili rokopisov, ki vsebujejo živalske podobe in skušali na kratko razložiti simboliko nekaterih živali. Profesorica nam je zaupala tudi, kaj jo pri njenem raziskovanju posebej navdušuje, kako se kar najbolj približati umetnosti in kako na hitro odpraviti hudiča.