Pot do vrhunske primabalerine se je začela že zelo zgodaj: najprej z manjšimi vlogami v ljubljanski Operi, nato pa je prelomnico predstavljalo večletno izpopolnjevanje v Parizu. Lane Stranić se je kot plesalka ljubljanskega baletnega ansambla, nato Državne opere v Hamburgu in Narodne opere v Sofiji zagotovo zapisala med slovenske in jugoslovanske étoiles – zvezde, zlasti pa med letoma 1971 in 1992, ko je bila solistka v baletnem ansamblu SNG Opera in balet Ljubljana. Tukaj je v vlogi belega in črnega laboda blestela kot tehnično dovršena, virtuozna, temperamentna in graciozna balerina. Za vlogo belega in črnega laboda je leta 1972 prejela nagrado Zlata ptica. Odlikovala se je še v drugih, tehnično zelo zahtevnih karakternih vlogah, ki pa niso temeljile zgolj na vrhunski tehnični pripravljenosti, temveč so vključevale še poglobljen študij izraznosti in estetike: Egina v Spartaku A. Hačaturjana, Vražica v Vragu na vasi F. Lhotke, Giselle A. Adama, Rosalinda J. Strausssa ml., Gospodična Julija A. J. T. Rangströma, Dekle v Čudežnem mandarinu B. Bartoka, Lepotica v Lepotici in zveri M. Ravela, Archisposa v Abraxasu W. Egla, Žena v zelenem v Peeru Gyntu E. Griega – vsega skupaj preko 70 baletnih vlog. Baletni opus Lane Stranić obsega tako klasične kot sodobne vloge. Slednje so za Lane Stranić še vedno izziv, saj sodeluje v avtorskih projektih priznanih sodobnih plesnih koreografov in režiserjev.
Primabalerina Lane Stranić je leta 1984 prejela nagrado Prešernovega sklada, Društvo baletnih umetnikov Slovenije pa ji leta 2018 podelilo najvišje priznanje s področja plesnih umetnosti – nagrado Lydie Wisiakove za življenjsko delo.